zondag 12 januari 2014

Let's talk about money, money, money...

It's not about the money, money, money,
We don't need you money, money, money.
We just wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag
.
~ Jessie J. - Price Tag ~

Onlangs verbond ik me met de stroom die geld heet. Van alles wilde daarin gezien en gehoord worden. En uitgezuiverd. Een stroom die veel dieper doorwerkte dan ik in eerste instantie kon vermoeden. Een stroom die zich manifesteerde in verbinding met de mannelijke en vrouwelijke energiestromen in onszelf. Een stroom die nog steeds in beweging is. In dat het loskoppelen van deze stroom, in eerste instantie veel opluchting en vrijheid gaf. Tegelijkertijd was er de beweging naar een nieuwe balans.

Daarvoor was het nodig weer even pas op de plaats te maken. Waarom deed ik dit ook alweer?
  • Omdat de kennis zich wil verspreiden. 
  • Omdat ik mensen vooruit wil helpen in hun ontwikkeling en in wat ze daarmee weer voor anderen kunnen betekenen. 
  • Omdat ik liever meer mensen bereik, dan minder. 
  • Maar vooral omdat de energie wil blijven stromen, ook als de economie wat minder gaat...
Voor consulten en activiteiten op donatiebasis stroomde het naar de volgende vorm:
  • De bijdrage aan een aantal activiteiten in mijn praktijk is nu (mede) op donatiebasis.De sessies en activiteiten die dit betreft zijn persoonlijke sessies en activiteiten voor kinderen, jongeren, studenten en jong volwassenen en een aantal (dag)workshops en cirkels (Healing & Meditatiecirkel, Groeien in Heelheid, Groeien in bewust Zijn en Omgaan met (hoog)gevoeligheid). 
  • Voor deze sessies/activiteiten geldt: als de financiĆ«le uitwisseling voor jou een overweging is om niet te komen of niet deel te nemen, draag je gewoon bij wat je kunt missen...
  • Ditzelfde geldt voor hen met veel liefde voor hun huisdier en een net iets te kleine beurs. Iedere keer weer ben ik verwonderd over de prachtige boodschappen die onze harige en pluizige vrienden in zich dragen en die wil ik echt niemand omwille van geld, ontzeggen...
  • Ben je echter draagkrachtig genoeg dan verwelkom ik graag de normale bijdrage.
Alles draait om balans, in geven en ontvangen, in Ayni - de heilige wederkerigheid... Ook in het mooie werk dat ik mag doen. Heb je een uitkering of kleine beurs die je ervan weerhoudt een afspraak te maken voor een persoonlijke sessie of deel te nemen aan een activiteit? Neem dan gerust telefonisch contact met me op om de mogelijkheden te bespreken. We zijn hier immers om elkaar te helpen en uitwisselen kan op vele manieren...

En als je mijn activiteiten gewoon een warm hart toedraagt en wilt ondersteunen is jouw bijdrage - in welke vorm dan ook - ook van harte welkom...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten