maandag 9 september 2013

Healing & Meditatiecirkel PEACE, just peace...

Quiet, so quiet ... 
not because I haven't got anything to say 
but because what I have to say is beyond expressions of words ...
LOVE, just love ...
HOME, just home ...

BLESSED, just blessed,
GRATEFUL, just grateful.

~ Naraya ~

Overmorgen, op woensdag 11 september staat de eerste Healing & Meditatiecirkel na de zomer gepland. In het licht van mijn laatste nieuwsbrief Het perspectief van de Ziel, de ontwikkelingen in Syrie en daags voor 21 september, de Dag van de Vrede, staat deze cirkel dan ook in het teken van - je raad het al, PEACE, just peace...

Zoals ik al schreef in de nieuwsbrief, werd door de column van Ton van der Kroon in een keer weer van alles duidelijk. Dit zette zich door in zijn laatste nieuwsbrief en zag ik steeds duidelijker hoe de wereld en in dit geval, de situatie in het Midden Oosten, mijn innerlijk spiegelt.

Een gegeven waar ik graag mee aan de slag wil in de volgende cirkel. Vanuit het weten dat de situatie in Syrie een reflectie is van jouw en mijn innerlijk. Door in liefde te verbinden met deze plekken in de wereld, maar ook door naar binnen te keren en daar healing en vrede te brengen. Op die stukken in ons bewustzijn die nog in de schaduw zijn en ervoor zorgen dat deze schaduw zich toont in de buitenwereld...

Hoe? Volledig in afstemming met de Lichtwereld laten we ons leiden naar die velden die op dit moment heling nodig hebben.We werken met wat zich aandient in het moment, stromen mee met wat we krijgen aangereikt.

Deze cirkel vindt plaats op woensdag 11 september a.s.. We starten om 19.30 uur, de investering in jezelf bedraagt 22. Deze mag je op de avond zelf contant en heel graag gepast, voldoen.

Aanmelden kan via de mail onder vermelding van de datum van de Cirkel, je naam en een mobiel telefoonnummer.

Ik hoop dat je erbij bent... je bent nodig... wij zijn nodig...

Namaste,
Germaine Domatilia


A loving person lives in... a loving world.
A hostile person lives in... a hostile world.
Everyone you meet is your mirror...
~ Ken Keyes Jr. ~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten