donderdag 1 maart 2012

Reacties eerste Munay-ki Verdieping

To the winds of the East, Eagle, Apuchin, Condor, hampui, come to us, be with us. Come to us from the place of the rising sun. Take us under your wings and show us the mountains we only dare to dream of. Teach us to fly wing to wing with Great Spirit. Ho!

Eind vorig jaar heb ik het aangedurfd om voor het eerst de Verdieping van de Munay-ki vorm te geven. Een schitterend avontuur dat deels plaatsvond hier in Den Haag en deels op de krachtplaats in Chaam. Een combinatie van oude energie van de Inca ceremoniën en de Nieuwe Energie van de Engelentuin. Een tocht door de krachtige energie van het Aarde Labyrint en de hoge frequenties van het Kosmisch Labyrint. Hemel en Aarde... Een prachtig avontuur dat opmerkelijke, diepe en zelfs ontroerende transformaties in gang heeft gezet. Hieronder een aantal reacties. Omwille van privacy zijn ze anoniem.

Hi Germaine,
Heel veel dank voor de mooie, fijne en inspirerende bijeenkomsten. Jouw warme, humorvolle en wijze begeleiding maakte dat ik me erg op mijn gemak kon voelen en daardoor kon ervaren en delen. Mijn beleving van de wereld is erg veranderd. Ik kan nog minder meedraaien in de schijnwereld die voor de werkelijkheid wordt aangezien. Ik zal daar een nieuwe weg in moeten vinden. Dat lukt vast ;-). Voor nu ben ik erg moeeee…..
Veel liefs, anoniem

Lieve Germaine,
Het gaat goed met me, de Munay-ki verdieping heeft me veel gedaan. Vooral heeft het veel liefde voor mezelf gebracht en daarmee meer liefde voor iedereen om me heen, zo mooi! En wat was de plek prachtig en bijzonder! Ik vond het erg jammer dat het alweer zo snel voorbij was.
Veel lieve groeten, anoniem

Hoi Germaine,
mij gaat en ging het goed. Het was net een douche waar alles langs liep / loopt..../doorheen... liep / loopt. Het toe laten was / is genoeg. Het opmerkelijkste is, mijn eczeem verdwijnt zienderogen.
Ik verheug me al op de volgende keer.
liefs anoniem

Ha Germaine,
Allereerst nogmaals heel veel dank dat je de verdieping van de Munay-ki vorm hebt durven geven. Een prachtige ervaring, die overal mee naar toe gaat en nog lang zal na werken….
Grappig eigenlijk dat gisteren zo op het einde, schijnbaar toevallig, de Yin en Yang nog voorbij kwamen. Woensdag is er een flink blok in het vuur gegaan, waarvan dit stuk blijkbaar het eerste is wat gezien mag worden. Na het lezen van jouw blog Een Magisch Yin en Yang, neem ik je (als je even hebt) graag mee in de spinsels die zich lieten zien (......)
Germaine, dank voor jouw verhaal. Ik ga dit stuk eens rustig verder invoelen en de boekentip lezen.
In Munay, anoniem
  • Hé hallo Germaine
    Dank voor je berichtje van vorige week, ik stuur je nog even een Yin en Yang update. De lichtwereld en het boek van Austermann zijn me van grote dienst geweest de afgelopen week. Zoals een gewond dier doet, heb ik me even terug getrokken en m’n wonden gelikt. Een mooi proces heeft zich voltrokken waarvan hierna een soort “verslag”:
    **********************************************************
    Uit de Leegte is het daar, een diep gevoel van verbinding.
    Samen ontdekken, samen plezier.
    Klein, kwetsbaar en toch zo enorm sterk.
    Eén doel.
    Onze paden gescheiden.
    Onbewust mijn leven niet ten volle durven leven.

    De herinnering aan ons doel.
    De koers weer gevonden.
    De onmacht toont zich sterker dan ooit.
    Een ontbrekende kracht.
    Terug gevonden in de Leegte.
    Even verdrietig om dat wat ooit was, en nooit is geweest.
    Nu de verbinding; de kracht om te kiezen.
    Ja te zeggen tegen het Leven.
    Ja te zeggen tegen het pure Licht.
    *********************************************************
    Elk woord zou verder afbreuk doen aan dat wat het is.
    Germaine nogmaals heel veel DANK en tot snel, anoniem
Hartverwarmend om dit weer terug te lezen. Vooral de laatste reactie raakt me... Op woensdag 23 mei a.s. staat de volgende Munay-ki Verdieping gepland. Ik zie ernaar uit je daar te ont-moeten, weer een stukje met je mee te lopen en dit prachtige proces met je te delen...

Informatie en inschrijven via de website.

Van hart tot hart,
Germaine Domatilia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten