vrijdag 21 maart 2014

Lichtmeditatie voor de bijeenkomst van de wereldleiders op 23 maart a.s.

I offer you peace.
I offer you love.
I offer you friendship.
I see your beauty.
I hear your need.
I feel your feelings.
My wisdom flows from the Highest Source.
I salute that Source in you.
Let us work together for unity and love.
~ Gandhi's Prayer for Peace ~
 
Vanmorgen reed ik door Den Haag op weg naar een afspraak. De weg leidde o.a. langs het World Forum, het toneel voor de National Security Summit volgende week. Nu woon ik zelf vlak bij Paleis Huis ten Bosch en ontving ik al eerder een brief van de Burgemeester (!) waarin een aantal maatregelen werden aangekondigd. Parkeerverboden, straten die worden afgesloten, do' en dont's... kortom een hoop 'gedoe'.

Als je mij een beetje kent, weet je dat ik geen kranten lees en nauwelijks tv kijk, maar het tumult rond de NSS, daar kan ik letterlijk en figuurlijk niet omheen. En wanneer iets zich zo duidelijk manifesteert in mijn leven, dan heeft dat meestal een bedoeling...

En die werd me vanmorgen duidelijk. Toen ik door de stad reed, bekroop me namelijk zo'n surrealistisch gevoel... met alle wegafzettingen, betonblokken, dranghekken, afschermingen, bouwwerken, talloze politieauto's en militaire voertuigen... het voelde alsof ik in oorlogsgebied terecht was gekomen... heel bizar..., heel unheimisch...

De opgefokte energie van al die mensen die allemaal bezig zijn vanuit angst was bijna tastbaar... Toen ik dit deelde met een lieve vriendin schoot met het bericht te binnen dat ik al eerder op Facebook deelde. Een oproep van Ton van der Kroon voor een Lichtmeditatie voor de wereldleiders op zondag 23 maart a.s.. Je vindt het hier. Ik had de oproep mee willen nemen in de laatste nieuwsbrief, maar het is me ontschoten.

Toen ik overwoog om een bericht na te sturen, voelde ik dat de energie anders wilde. Ik voelde dat ik a.s. zondag 23 maart graag mijn praktijk open wil stellen om gezamenlijk op deze speciale lichtwerk meditatie af te stemmen. 'Om gezamenlijk een kring van Licht en Liefde rondom Den Haag en de wereldleiders te plaatsen. Licht en Liefde, de krachten die de weg openen voor kleine wonderen.' Om vanuit de groepsenergie te beleven wat er nog meer gebracht mag worden om het proces volgende week te verzachten... om het Hart erin te brengen...

Voel je je aangesproken? Wil jij jouw eigen unieke bijdrage leveren aan de gebeurtenissen in Den Haag volgende week? Werkelijk iets betekenen in het proces? Voelen dat jij, wij daarin een verschil kunnen maken? Vanaf 19.45 uur ben je van harte welkom in mijn praktijk.

Ik zie ernaar uit je dan te ontmoeten...

'Het zijn de kleine ontmoetingen, toevalligheden, voorbeelden van liefde en vriendschap die de wereld kunnen veranderen.'
Namaste,
Germaine Domatilia

PS: fijn als je het even telefonisch of per mail laat weten als je komt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten