dinsdag 14 januari 2014

Mediumschap & Trance-healing Special...


'I am open to the guidance of synchronicity,
and do not let expectations hinder my path.
~ The Dalai Lama ~

A.s. zaterdag 18 januari start deel II van de cursus Mediumschap & Trance-healing, op zaterdag 25 januari deel III en op zaterdag 8 februari deel I. Boeiend denk je misschien. Dat wisten we toch al? Klopt. Ik breng het alleen expliciet onder de aandacht omdat de cursus Mediumschap & Trance-healing in zijn huidige opzet, later dit jaar waarschijnlijk stopt...

Zoals het er nu naar uitziet, gaan er voor de zomer nog een deel I en II van start. Voor iedereen die al eens heeft aangegeven graag Mediumschap te willen doen, of nog niet aan deel II is toegekomen, of al een tijd met het idee speelt, of een ander excuus had: dit is je kans...

Na de zomervakantie, waarschijnlijk in september plan ik nog een laatste (!) keer deel III, de Verdieping in. Om iedereen die dat wil in de gelegenheid te stellen alle drie de delen af te ronden. Ik zal dit vroegtijdig doen, zodat je je agenda hierop kunt afstemmen. Daarna stopt dit concept in deze vorm...

Waarom, vraag je je misschien af. Omdat het huidige concept niet meer bij mij en bij deze Nieuwe Tijd past, bij dat wat gezien wil worden. Het wil vernieuwen, evolueren, ont-wikkelen en daarvoor ervaar ik in de huidige opzet onvoldoende ruimte. En, voordat iets nieuws geboren kan worden, is het nodig dat het oude afsterft... om daar in liefde en in dankbaarheid afscheid van te nemen... en zo ruimte te creëren voor het nieuwe... pffff

Omdat ik weet dat er veel cliënten zijn die Mediumschap overwegen of overwogen hebben, wil ik iedereen die dat echt graag wil bij deze in de gelegenheid stellen en ook uitnodigen om de hele serie alsnog te volgen. Voor twijfelaars is er op maandag 20 januari a.s. een introductie workshop waar je met al je vragen terecht kunt en alvast een voorproefje krijgt van mijn werkwijze.

Voel je beperking om financiële redenen? Neem dan vooral contact met me op om de mogelijkheden te bespreken. Ik weet en voel dat er in deze Nieuwe Tijd veel Zielen zijn die dieper willen incarneren en zich willen manifesteren in de stof. Ik weet ook dat Mediumschap daarvoor een aangewezen pad kan zijn; een pad  van transformatie, een pad terug naar jeZelf en jouw geschenk aan de Wereld. Bovendien weet en voelt het als 'nodig'. Nodig om je die diepe verbondenheid met de Lichtwereld weer te her-inneren, en daarin die diepe verbinding met het Zelf te ervaren.

In die zin koester ik het Mediumschap-traject ook en vind ik het belangrijk dat iedereen die het van binnen voelt kriebelen, gelegenheid heeft gekregen om voor dit pad te kiezen en de cursus in zijn geheel te volgen.

Of en hoe het daarna terugkomt? Geen idee. Ik laat me daarin leiden door dat wat gezien wil worden en de manier waarop dat in de vorm wil komen. In het volledige vertrouwen dat dat hetgene is, wat nodig is op dit moment in onze ont-wikkeling en de evolutie van de Aarde. Ik laat me daarin dragen door onze Hemelse Vader, Moeder Aarde en de Nusta's, haar Godinnen.
Al die prachtige Lichtwezens om ons heen die ons zo graag van dienst zijn als wij ons bewustZijn maar naar ze durven openen om hun wijsheid en begeleiding te ontvangen.
Vanuit een diepe verbinding met Hemel en Aarde en vooral... meZelf...

Namaste,
Germaine Domatilia
praktijk Germaine Domatilia
MEDIUM • TRANCE-HEALER
De Moucheronstraat 16 | 2593 RA Den Haag | +31 6 36 18 66 55
germaine.domatilia@planet.nl |
www.germainedomatilia.nl | www. germaine-domatilia.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten