maandag 20 februari 2012

Eerste dag Mediumschap & Trance-healing I achter de rug

Break the strings of ‘myself’ and ‘yourself’ from the harp of mind.
Start playing tunes of the Heart.
~ Rumi

Afgelopen zaterdag was de eerste dag van de cursus Mediumschap & Trance-healing. Nieuw in het samenvoegen van Mediumschap en Trance-healing, de energieen vroegen erom. Meer dan een cursus waarin je technieken leert om een vaardigheid te ontwikkelen, toont deze cursus zich als een pad van transformatie, van groeien in bewustzijn. Met een mooie groep mensen, een hele dag in de energie samengewerkt, geleerd, gelachen en gehuild. Wat een kado.
Mooi ook weer om te zien hoe de groep is samengesteld. Gelijkgestemden, elk op zijn eigen pad, elk met zijn eigen proces. Mediumschap: een pad van transformatie, een pad terug naar jezelf...

De volgende dag ontving ik onderstaande mail:

Dag lieve Germaine,
Erg bedankt voor de dag gisteren. Geen duizend keer ‘pas op’ en ‘ai ai’, maar in volle vertrouwen ons gewoon laten doen. Ik heb me er zowat de hele dag over verwonderd. Weet je wat ik mij afvraag: was ik voldoende gegrond gisteren? Als ik die vraag aan mijzelf stel dan weet ik dat ik was zoals ik altijd ben als ik in verbinding ga met de lichtwereld, maar er is mij zo vaak verteld dat dit ongegrond gebeurt, dat ik daar een behoorlijke angst heb op gekregen. Maar als ik echt eens zelf voel ... ja dan voelde ik mij heel bewust aanwezig in het moment. Ik voelde mij niet verweg of zweverig. Is dit wat je noemen kan 'gegrond'? Toelaten dat de lichtwereld staat in het moment. Gedaan met heen en weer reizen.  Ik voel mij ontzettend energiek ook gisteravond (ik was om half tien thuis en ik voelde mij niet moe). En weet je, de dag zat vol met allemaal boodschappen die zichzelf langzaam decoderen in een 'begrijpen' en vervolgens in een 'weten'. Wat een prachtige vooruitzichten!!
Liefs, anoniem

Heerlijk hoe al na de eerste dag deze cursiste leert vertrouwen op haar eigen wijsheid... Nog wat reacties naar aanleiding van de eerste dag. Omwille van privacy zijn de reacties anoniem.

Lieve Germaine,
Wat een prachtige dag afgelopen zaterdag met fijne medecursisten en onder bezielende begeleiding van jou. Ik vond het fijn dat je mij begeleide en ook nu moet ik wel een aantal drempeltjes over om mijn weg te volgen. De intentie is er, het vertrouwen moet nog groeien. Maar, het voelt goed, heel goed. Als de hele bups naar school/werk is, rust, zitten, ontspannen, ABC en ... wordt er plaats gemaakt voor verwondering met name in het voelen. Ik ben blij dat je op mijn pad bent gekomen en ik wil graag verder ontwikkelen ook al heb ik nog een lange weg te gaan. Ik moet nog even geduldig zijn, want de volgende cursusdag duurt nog een poosje. Maar, misschien tot binnenkort op een cirkelavond.
Lieve groetjes, anoniem


Heej lieverd, 
Ik vond afgelopen zaterdag een super mooie dag, wat heb je een super fijne energie neer gezet. Ik ben aan het oefenen geslagen en ook al lukt het niet helemaal, heb ik wel het gevoel dat het gaat komen.. Vertrouwen is voor mijn het sleutel woord...... Die zuiverheid en warmte van jou is heeel prettige ervaren als cursist en gewoon als mens....
Anoniem


Op woensdag 14 maart a.s. is er een introductieworkshop. De nieuwe cursus Mediumschap & Trance-healing I start op zaterdag 24 maart a.s.. Wat voor jou?

Meer informatie op de website.

Van hart tot hart,
Germaine Domatilia






Geen opmerkingen:

Een reactie posten